maanantai 4. kesäkuuta 2012

vadelmasorbettia ja bussilippuja

huh huh huh huh naama kiiltää ja olo on tukala
on niin kuuma
onneksi tuulee ja onneksi asun rannikolla
madrileño parat kuivuu kuivumistaan!

Viime viikolla olin kipeä
ja siks nyt ihan vireä

(tulee ihan ala-asteen äikän tunnit mieleen tosta äskesestä riimiparista, oij oij niitä aikoja hasssuja XD)

olin viimeviikolla tosi tosi kipeä, pisti ihan pasmat sekasin ja nyt oon ollu perjantaista lähtien ihan into piukkana kaikesta mitä maailmalla on tarjota ku siihen voi tarttua.

Oon käyny mojito-kellareissa ja kirjottanu sen seinille moi
oon juossu lenkkejä kortteleiden ympäri
ja yöpyny kavereilla, istunu niiden parvekkeilla aamuseitsemältä
ja ihaillu nukkuvaa alicantea
oon vieny hostmaman herkkuja muillekin nauttitavaksi
ja herkutellut viineillä ja tortillalla

Oon jutellu mummoille rannalla ja juossut aaltoihin
hullu suomalainen, sanoo muut mutta mä jatkan uimista
Oon juossut yössä ja tanssinut niinpaljon että seuraavana aamuna ei satukaan pää vaan lihakset
Oon vaikuttanu kokeneelta uusille alicante-asukeille ja jakanut sisäpiiri vinkkejä
löytäny kaverin isosiskon parhaan kaverin täältä kaukaa niistä
ja halannut sitä pitkään ja kovaa, koska on ikävä sitä ystävää

Väritelly värityskirjan kuvia ja juonut teetä
menny myöhässä kouluun, sanonut perdon ja nauranut

Viikonloput on mahtavia ja nyt on maanantai ja tänäänkin on kivaa, niinku pitää
arjesta pitää nauttia, varsinkin kun sitä ei ole paljon jäljellä

oi oi oi elämä
viva la vida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti